הנוסע לחזור: 5 שלי ציוד נסיעות מועדפים - הריון

הנוסע לחזור: 5 שלי ציוד נסיעות מועדפים

טוב! אני מצטערת שנעלמתי בפתאומיות כזאת - התכוונתי לכתוב פוסט ארוך ונחמד לפני שיצאנו לאירופה, אבל אני נרתעתי למדי, כפי שאתה יכול לדמיין. חזרנו! בילינו קצת יותר משבועיים בצרפת השנה, וזה בסך הכל הלך ממש טוב. אני רוצה לחלוק חלק מהציוד שהפך את חיינו לקלים יותר.

1. אוהל פיפוד.

קידקו שלח לי שני גדלים של אוהל פיפוד כדי לנסות יחד עם משחק הגופוד. לקחנו את הקטנה יותר להשתמש במיטתו של טאקר. זה היה מדהים - הוא שוקל פחות מחמישה קילו, והוא מתקפל ממש קטן, כך שהוא נכנס בקלות למזוודה רגילה. המזרן מתנפח; לא טרחנו לקחת משאבה אז זה היה קצת מטלה כדי לנפח את זה בכל פעם, אבל לא נורא. אני אוהב, אוהב, אוהב את זה רוכסנים סגורים יש הצדדים רשת, אז לא היינו צריכים לדאוג באגים מטריד טאקר בזמן שהוא ישן (שכן מעולם לא נראה שיש מסכי חלון בכל מקום באירופה, תמיד היו זבובים תועה נכנסים במהלך היום). זה היה רק ​​מרגיע לדעת שהוא נסחף. אנחנו יכולים גם לשלוט על רמת האור (שכן לא היו ממש גוונים על החלונות, או) על ידי כיסוי כיסוי הנקה שלי על חלק העליון. למרבה ההפתעה, טאקר היה אובססיבי עם הרוכסן, ואם לא נעזוב את הסגר ממש בקצה הרוכסן הוא יעבד את אצבעותיו וינסה לפתוח אותו. הוא ישן כל הזמן על הדלת של האוהל, בולט את הצד, וכשבן הלך לקחת אותו בבוקר הוא היה לוחץ את פניו על הרשת עד שהיה לו קצת אפור-חזיר!

החיסרון היחיד הוא שהמזרן נכנס לכיס מתחת לרצפת האוהל, כך שאין סדין והתינוק מונח ישירות על רצפת הניילון. כל עוד החדר לא היה חם מדי, זה היה בסדר, אבל היו בהחלט כמה תנומות מזיעה למדי!

2. נושאת הארגו.

ברור שכתבתי על זה פעם מיליון פעמים, אבל האדם, הטיול הזה היה הרבה יותר קשה בלי הארגו. בשילוב עם הטיולון שלנו (עוד על זה תוך רגע), הצלחנו להסתובב די בקלות. העברות רכבת הם בהחלט קל יותר עם הספק. אפילו טיולי יום לא נסענו לוורסאי, שכן תכננו לשכור אופניים במשך חלק מהזמן.

בילינו את השבוע הראשון בעמק הלואר וביקרנו כמה טירות - המוביל היה בהחלט טוב יותר לטפס במעלה ובמורד המדרגות. ובימים עם הרבה קניות, הארגו היה נהדר בשווקים צפופים ובחנויות זעירות. גם נהדר על המטוס: על הנסיעה הביתה, אשר היה בטיסה היום, טאקר ישן במשך 40 דקות. טיסה של 7.5 שעות. הוא לא בכה ולא כעס, הוא היה ער. כך שהוא מסוגל להסתובב איתו במטוס בארגו סיפק דרך טובה לפרק מתיחות של משחק איתו במושב, וזה עזר לו לנוח ולהירגע, גם כן.

(או, רק ראיתי באתר של ארגו כי הם מוסיפים אפשרויות מקושטות החלום החל בחודש זה! אנחנו אוהבים את הצי נייטרלי אחד, מאז בן עושה הרבה נושאת, אבל הדפוסים הם כל כך חמודים.)

3. פיל & Ted כיסא MeToo.

ההורים שלי נתנו טאקר את הכיסא MeToo לחג המולד, ולקחנו אותו כמו כיסא הנסיעה שלנו מאז זה מתקפל שטוח רק שוקל כ 4.5 £. מצאנו כי זה לא הבחירה הטובה ביותר במסעדות אם כיסא אמיתי זמין, כי טאקר של, אום, ההתלהבות מובילה הרבה הקפצה רועדת, והרבה מסעדות יש שולחנות הכן כי הם לא יציבים מספיק . הוא חזק, אתם. אבל זה עובד כל כך טוב מכור על משטח או שולחן חסון עם הרגליים.

הכיסא ואוהל PeaPod ארזו בתחתית הדשדוש הגדול שבו השתמשתי עבור החפצים שלי ושל טאקר, והם בקושי תפסו כל חדר (אם כי הם הוסיפו משקל, וזה היה קצת בעיה מאז שהלכתי על התיק הזה).

4. בבה או לייט כיסוי סיעוד.

כיסוי סיעוד. שמשה. כיסוי לנמנם. שמיכה. אור חוסם מעל אוהל PeaPod. Peekaboo prop. כל כך שימושי.

5. אופרבי G- לוקס

היתה לי הזדמנות לנסות את Uppababy ועגלה מטריה Maclaren, ואני הולך לכתוב את הניסיון שלי פוסט בעתיד כי זה היה ממש קשה לקרוא וכל אחד עובד היטב בהתאם לסדרי העדיפויות שלך. לקחנו את אופאבבי בטיול כי יש לו שמשית מעולה, אשר נהגנו כל הזמן. הטיולון. היה. מדהים. יש לו עמדה קטנה המאפשרת לך לאזן אותו זקוף כאשר הוא מקופל, וזה נהדר במקומות כמו תחנות רכבת:

יש שפל טוב, ואני הבנתי כי כיסוי סיעוד שלי משתלב מעל זה בצורה מושלמת (כרוך את רצועת הצוואר סביב אזור כף הרגל ולתחוב את הפינות לתוך הצירים על הצל), כך שתוכל באמת לקשור תינוק ישן:

כמו שאמרתי, עוד הפעם הבאה. אבל באיכות גבוהה (כלומר, שמשיה טובה, לשקוע, גלגלים חסון לעומת אחד מאותם 20 $ אלה) טיולון המטריה היה בהחלט הדרך ללכת. הם אפילו נתנו לנו לשאת אותו על המטוס, ואז לאחסן אותו בארון. אייר פראנס היה מדהים, חבר'ה. בכל אופן, אני בקושי ראיתי עגלות גדולות כמו שאנחנו משתמשים כאן. מגושם מדי! (בן אמר שאנחנו צריכים לקחת את האופאביבי הגדול ויסטה ואני סירבתי, הוא בילה את כל הנסיעה פונה אלי בכתמים הדוקים ואומר "ילד, זה דבר טוב לא נתתי לך להביא את הטיולון הגדול!")

יש לי הרבה שאני יכול לומר על הנסיעה הכוללת. טאקר הצליח לשנות את הזמן טוב מאוד - פשוט הגענו ישר לזמנים הרגילים שלנו מהיום הראשון, והוא זז איתנו, הודות ללילה שינה קצר מאוד על הטיסה. הוא בילה את הטיול בזינוק ענקי קדימה: פתאום הוא הצליח ממש בצבת מלקחיים מדויקת מאוד כדי להאכיל אפילו את פיסות הלחם והגבינה הזעירות ביותר: הוא התאהב ביוגורט; הוא קם לבסוף על ידיו וברכיו והחל להתנדנד. זחילה הצבא לאחור שלו גדל במהירות ותכלית על ידי פי עשרה. הוא נוסע קטן ושהיה לנו זמן נהדר, אם כי חופשות בטוחות הן קומקום אחר של דגים עם תינוק ... (טיפ אחד גדול: מצאנו בייביסיטר בפאריס דרך בת דודה שלי בקולג', לוח אינטרנט לסטודנטים הלומדים בחו .ל "בחירה יוצאת מהכלל: לצאת לארוחת ערב שני לילות עשו הבדל גדול באיזו חופשה- Y זה הרגיש מאז הייתי די עייף של תכנון ובישול ארוחת ערב בכל לילה!)

האם יש למישהו שאלות או טיפים או כל דבר שתרצה לדון בו?

קייט פלאים הוא עיתונאי עצמאי ובלוגר מזון מבוסס בקיימברידג ', מסצ'וסטס.