אמן את האמנות של Staycation-Babimoon - הריון

אמן את האמנות של Staycation-Babimoon

Shuterstock.com

בובימון בן שבוע לעיר חדשה לא תמיד אפשרי (אם רק!), אבל staycation יכול להיות פשוט מרגיע, אם לא יותר.

לפני כמה שנים בעלי ואני החלטנו לצאת לחופשה מהבית שלנו בקליפורניה לוושינגטון הבירה. הנסיעה הפכה לאסון מלכתחילה, כי כשהגענו לשדה התעופה המקומי שלנו בזמן לטיסה של 8:30 בבוקר מצאנו כי הוא מתעכב, מתעכב, מתעכב. כתוצאה מכך, החמצנו את כל הקשרים האחרים שלנו ולבסוף הגענו לוושינגטון בשעה 2 בבוקר למחרת! היינו כל כך jetlagged שאנחנו לא יכולים לעזוב את חדר המלון שלנו במשך 24 שעות.

הנה שש דרכים שאתה יכול להרגיש רגוע ו coddled מבלי לעזוב את הבית או ההוצאות הרבה כסף. ייתכן שלא תוכל למצוא יום שלם לבדך, אבל אתה יכול לחדש בכל זאת אחרי כמה שעות של פינוק עצמי. רק זכור לכבות את הטלפון לפני שתתחיל.

1. לפנק את עצמך

צור חווית ספא ​​בעצמך. תירגע באמבט בועה. תוכלו להתרווח בבגדים נוחים וללגום את הקוקטיילים האהובים עליכם ולרענן על המעדנים המועדפים עליכם. ייתכן אפילו רוצה לשכב על כמה כריות מפואר, לשים על כמה מוסיקה מרגיעה ולהרהר.

2. עבור אל הסרטים

השאירו את הדאגות שלך במשך זמן מה ו להיסחף לתוך פנטזיה. להתמכר צופה סרטים מיוחדים לך, מהסוג שאחרים במשפחה שלך חושבים הם טיפשים או נדוש. אני אוהבת לראות מחזות זמר טיקולור ישנים כמו ג'יג'י, פגוש אותי בסנט לואיס או בלילי. לפעמים אני נהנית מבכי טוב כשהאוהבים חלק כמו ב'וויאג'ר עכשיו', תמונה שחורה-לבנה מאוד. עכשיו הגיע הזמן להזרים מופע עם הכוכבים האהובים עליך או להתמכר לז'אנר האהוב עליך: מסתורין, מדע בדיוני או רומנטיקה, כאשר אחרים אינם קרובים להפריע לך.

הזדמנות נוספת, כי אתה יכול לנצל את הימים הללו הוא צופה binge פרקים של סדרת טלוויזיה, כי אתה גם החמיץ או רוצה לראות שוב. תודה ל Netflix, Amazon.com או Hulu אתה יכול לחגוג על עונות שלמות של דרמות, אופרות סבון או אפילו תוכניות מציאות שמושכות אותך. אל תשכח את הפופקורן.

3. ריקוד בקונצרט

במקום לצפות בבידור, ייתכן שתיהנה יותר מהקשבה. בזכות iTunes, iPods וטכנולוגיה אחרת, אתה יכול להקשיב כמעט כל דבר שיש לו אי פעם נרשם על ידי כל מוסיקאי חי או מת. כפי שאתה מקשיב הלהקה האהובה עליך אתה עלול למצוא את עצמך לרקוד סביב הבית שלך לשיר יחד.

הפעל את כל המוסיקה של השחקן או המוזיקאי האהוב עליך. האזינו למופעי ברודוויי או לשירים מהסרטים האהובים עליכם. יש לי תקליטור של שבעה אמנים שונים שמבצעים את אותה יצירה קלאסית ועוד אחת משמונה גרסאות שונות של "Canon Pachelbels 'ב D, שיכולה להכניס אותי לטראנס נהדר.

בקר YourTango.com לכולם 6 דרכים לקחת חופשה מבלי לעזוב את הבית.

על ידי גלוריה ארנסון

קשורים מ- YourTango.com:

25 יום כיף רעיונות

מצחיק עצות הורות מאבות מפורסמים

האם Aphrodisiacs באמת קיים?